• وبلاگ : پري براي پريدن
  • يادداشت : به بهانه فتنه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست عزيز

    متأسفانه ما عادت داريم غصه بخوريم و بيرون از گود بنشينيم و بگيم واي حسين كشته شد واي به پيامبر توهين شد واي اسلام زير سوال رفت ما از اسلام فقط سينه زدن و نوحه خواندن بلديم فقط شهيد شدن فقط ....

    اما معجزه دين ما قران كريم است يعني معجزه ما منطق است قلم است گفتگو است هيچ وقت تلاش نكرديم جوابگو گو باشيم من فيلم فتنه را ديدم متأسفانه بايد بگم همه فيلم دروغ و توهين نيست اتفاقا فيلم مستند است فقط جاهايي كه از قران كريم نقل كرده در ترجمه يا تبيين آن غرض ورزي كرده ولي آنچه از فيلمها آورده مستند است گرچه قطعا همه واقعيت جهان اسلام نيست. ولي گوشه هايي است واقعيات را بيان كرده راه چاره غصه خوردن نيست راه جاره اين است كه فكري براي خودمان بكنيم شما از جهان اسلام فقط ايران را نبينيد. پاكستان را هم ببينيد هند و عربستان را هم ببينيد مسلمانان تند رو را هم ببينيد. بايد تلاش كرد تا اول خودمان از خواب غفلت بيدار شويم و در ثاني اسلام واقعي را به جهان نشان دهيم ولي نكته اول خيلي مهم تر است ما هنوز خودمان يك تعريف واحد از اسلام واقعي نداريم براي بعضي از ما شيعيان اسلام واقعي شده روضه و عمر كشون! با اين تفكر شما چطور مي توانيد با دنيا حرف بزنيد. هنوز بعضي از علماي ما اهل كتاب را نجس العين مي دانند خب اگر اينطور است ما جطور مي توانيم سر يك ميز بنشينيم و درباره واقعيات دينمان بحث كنيم.

    درد دل بسيار است ولي جاره كجاست اگر هر كدام از ما تلاش كنيم تا يك سنگ از سر راه اسلام برداريم خيلي بهتر است كه هر روز از غصه لاغر شويم

    باور كنيد من الان در آلمان هستم ما يك روحاني نداريم كه اينجا به زبان آلماني مسلط باشد و در جلسات گفتگوي بين اديان شركت كند ما اصلا آمادگي هيچ كاري را نداريم

    پاسخ

    سلام برادر عزيزم..خيلي لطف كردين..واقعا حرفهاتون برام دلچشب بود و تا حدود زيادي مورد قبول...من هم مقداري از فيلم فتنه را ديده ام ...من هم مثل شما اعتقاد دارم گند كاري بعضي از به ظاهر مسلمانها كه در اصل محصول كار فرهنگي سياسي خود غربي ها هستند باعث شده مردم غير اشنا با حقيقت اسلام ...با برداشت منفي مواجه شوند...من اعتقاد دارم برخورد با اينگونه تحركات از جمله ساخت اين فيلم ...در درجه اول برخورد با راس الفتنه است..يعني مبارزه با اينكه يك نظريه بخاطر توجيه عملكرد خود دست به جسارتو برداشت غير واقعي از يك شريغت و ايين آسماني بزند...و اين كار براي او يك امر عادي باشد...توهين به قرآن كريم..بد جلوه دادن ايات شريفه ...مقطوع و گزيده كردن ايات بدون توجه به موضوع قبل و بعد ايات ..مي تواند بزرگترين ضربه را به اسلام بي دفاع بزند..مسلمانان در عالم خيلي پرت شده ان از اسلام...يادمون باشه كه از اسلام واقعي بجز پوست و استخواني نمونده...من اعتقاد دارماگه اعتراض نكنيم كارهاي وقيحانه تري در دست اجراست..به نظرم شما عزيز دوست داشتني كه از نزديك دارين قضايا را لمس مي كنين هم اعتقاد دارين كه اصل اسلام هموني كه در قرآن اومده..اسلامي كه در روايات اومدن ..اسلامي كه از لسان پيامبر و اهل بيت (ع) بيان شدن...اسلامي كه حتي اچازه ازار به يه حيوون رو به كسي نمي ده..اون سربريدن هاي فيلم ..اون قتل ها و...مربوط به كج فهمي ها از اسلامه..مسلمونهاي كافر شده...مسخ شده....من از دور دستتون رو مي فشارم...دوست دارم بازم بيايين و در اين موارد دست من رو هم بگيرين و از همديگه چيزهايي يلد بگيريم..سير نشدم از اين نوشتن و ارتباط معنوي با شما..مي ترسم تو اين فضاي پاسخگويي اصلا ديگه پارسي بلاگ نتونه ادامه حرفهامو درج كنه...يا علي ..برادرتون مهدي

    سلام استاد عزيز

    واقعا ما فراموش کرديم اصل قرآن رو...

    فقط از قرآن تعداد سوره هاش رو يادمون مونده..

    انشا الله که از بيداران واقعي باشيم....يا حق

    به روزم افتخار بديد خوشحال ميشم.

    پاسخ

    ان شاء الله...ممنونم عزيز...چشم زحمت مي دم..حضورت اسموني
    سلام...
    لعنت الله علي قوم الظالمين...
    انشاءالله (خودم رو مي گم ) قوم الظالمين نباشيم....
    سکوت تا کي ؟؟
    احسنت بر شما که بيدار تريد...
    کاش نبيند اين همه سکوت ما را .... !!!!
    التماس دعا يا علي

    پاسخ

    استغفروالله...احسنت به خودتون....سادات رياستشون خداييه...يا زهرا(س)
    + يكي 

    چرا شكسته نفسي مي‏فرماييد؟ تو كل دنيا مداحي به خوبي شما پيدا نميشه...باور كنيد جدي جدي ميگم.

    در مورد مطلبتون هم بايد بگم عالي بود.

    پاسخ

    من مخلص شمام دوست بي نام و نشان..يه طرفدار پيدا كردم بعد از سالها .....اونهم بي نام و نشان..آي دروغگو (مخلصتم هر كي هستي)

    سلام

    كاش آقا مي اومد...

    پاسخ

    اين بقيه الله.....كاش.....

    سلام

    ممنون كه نوشتيد.

    پاسخ

    ممنون كه منو به نوشتن دستور دادين...

    فرزندان اسلام ، حافظين دين مقدس اسلام و مدافعين انقلاب و عزت اسلامي ...
    به گوش باشيد که بهاييت با حيله ها و نيرنگ هاي بسيار در صدد گسترش و انتشار عقايد خود است و اينجاست که وظيفه ي ما مبارزه و جان سپاري براي محافظت از اسلاممان و دين عزيزمان است .
    مبارزه و جلوگيري از عقايد پوچ و بي اساس بهاييت وظيفه اي است که همه ي مسلمانان بايد آنرا با تمام وجود انجام دهند .
    براي جلوگيري از پايمال شدن خون شيعيان حضرت علي (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ هاي بهاييت در انتشار مقالات و نوشته هاي ضد بهايي بگوشيد .
    سايت ايران سهراب بنا بر وظيفه اي که بر روي دوش خود احساس مي کند در اين اقدام بزرگ پيشتاز شده و از شما وبلاگ نويسان و نويسندگان وب درخواست مي کند تا به کمکش بياييد . از اين رو مي توانيد با انتشار نوشته هاي ايران سهراب در وبلاگ ها و وب سايتهاي خود در مبارزه با اقدامات بهاييت همراه شويد .
    همچنين مي توانيد با قرار دادن کدهاي زير در وبلاگ هاي خود به بخش بررسي و نقد بهاييت که از پرطرفدارترين بخش ايران سهراب محسوب ميشود لينک دهيد تا بسياري از افرادي که ممکن است به دام بهاييت بيافتند با اين فرقه پوچ وحشي آشنا شوند .



    با قرار دادن کد بالا لوگويي در ابتداي وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه مي شود ( همانگونه که مي بينيد ) که کاربران با کليک بر روي وبلاگ به بخش بررسي و نقد بهاييت راهنمايي مي شوند . نمونه اي از اين کد در وبلاگ نقد و بررسي بهاييت قرار گرفته است که مي توانيد قبل از قرارگيري در وبلاگتان نمونه اي از آن را ببينيد .

    بمب گوگلي :

    در سايت و يا وبلاگ هاي خود به بررسي و نقد بهاييت لينک دهيد . مانند زير :

    بررسي و نقد بهاييت

    پاسخ

    دست مريضاد...در حد توان مشغولم...