• وبلاگ : پري براي پريدن
  • يادداشت : داشتم فكر مي كردم كه چرا يار بر نمي گردد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ناشناس 

    سلام مولاي غريب در دل مدعيان شيعه خود نيز آنقدر غريبي كه خود را نوكر قاتلان مادر خود مي نامند و غافلند از اينكه اين نوكري آنان دل شما را تا چه رنجيده خاطر مي كند و اي كاش با دلي صادق و عملي راستين نوكري و ارادت خود را به شمكا كه سرور تمام اهل زمين هستيد اثبات مي كردند و در پي اثبات نوكري خود به آل سفيان و عمر كه لعنت خداوند بر آنها باد نبودند .

    غريب بي نشان ما را در اين دنياي غريب كه از سو به انسانيت مان هجمه و يورش برده اند ياري كن و ما را اي سرور و مولا به حال خويش رها مكن و در همه حال ، احئال ما را جويا باش كه باز هم جمعه ديگري گذشت و تو نيامدي و ما همچنان زنده ايم و از غم دوريتان دق نكرده ايم .

    + طهورا 
    سلام استاد ، اين پيام را در ساعت صفر عاشقي برايتان به يادگار مي گذارم و از شما خواستار دعايي خير درحق خود هستم و التماس شعر زيبايي در وصف مظلوميت امام حسن مجتبي (ع) هستم زيرا اين امام عزيز حتي در بين امامان نيز خيلي غريب هستند .
    سلام از شما جهت فعاليت در شبكه اجتماعي صالحين دعوت به عمل مي آيد. http://ssalehin.ir بياييم در ترويج شعائر اسلامي گامي برداريم مكاني امن براي طرحهاي شما لطفا ما را در وبگاه خود لينك نماييد موفق باشيد
    هيچ داري از دل مهدي خبر؟
    گريه هاي هر شبش را تا سحر؟
    او که ارباب زمين و عالم است
    من بميرم سر به زانوي غم است
    شيعيان! مهدي غريب و بي کس است
    جان مولا معصيت ديگر بس است
    بسم رب النقي
    يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ؛مي‌خواهند نور خدا را با پف دهان‌هايشان خاموش کنند و خدا نورش را اتمام خواهد کرد اگر چه کافران را خوش نيايد.نه اين عروسک خيمه شب بازي، اولين قرباني پاشيدن گرد به سوي خورشيد است و نه آخرينشان خواهد بود،گردهايي که همه اش به چشم خودشان فرو مي رود چرا که اين تقدير حق تعالي است.آري از اين کعب ابن اشرف ها زياد ديده است تاريخ به خودش!و طي قرون اينها و هجوياتشان به گور رفتند و هنوز نور حق است که مي درخشد چرا که آنان را که خداي عزيزشان داشته است،خلق خدا نميتواند ذره اي تحقيرشان کند.1نامم را تغيير دادم و از اين پس افتخار ميگويم؛ انا عبد النقي
    + مرتضي ك 

    سلام

    الهم عجل لوليک الفرج...

    موفق و شاد باشيد.

    ياعلي

    شهادت مولايمان امام علي بن محمد الهادي (عليه السلام) را تسليت عرض مي نمائيم
    مولايمان علي بن محمد الهادي (عليه السلام) فرمودند :الدُّنْيَا سُوقٌ رَبِحَ فِيهَا قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَرُونَ.(تحف العقول)
    دنيا بازاريست كه مردمى از آن سود برند و مردمى ديگر زيان كنند.
    خداوند بخاطر مولايمان سودي را که براي آخرتمان مي باشد نصيبمان فرمايد
    + يوسف 
    حاجي جان سلام وقت بخير خيلي مخلصم عالي بود مثل هميشه.التماس دعا
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 4 خرداد 91 نوشته (چرا بر نمي گردد؟) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + غزل نا خوانده 

    سلام دوست گرامي

    خواب ديدم که يار برگشته ....
    ....صبح جمعه نگار برگشته ....

    بسيار بسيار زيبا

    موفق و مويد باشيد

    يا حق ...