سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]

سلام مهدی جان

خوبید آقا ؟

راستش را بخواهید

امروز می خواهم مثل کلاس اولی ها

ساده و بی دروغ بنویسم

حتما غلط دارم

ولی دروغ نمی نویسم

من مهدی هستم

و شما هم مهدی

شما چقدر آقاییید

که به روی خودتان هم نمی آورید

فرق میان خودتان و من را

و می گذارید همه مهدی صدایم کنند

راستش را بخواهید

از روز اولی که یاد گرفتم بشنوم

 نام تو را در گوشم خواندند ...

بعد از چند الله اکبر...

مهدی مهدی مهدی

و از روز اولی که گفتند اسمت چیست؟

اسم تو را

بجای خودم گفتم

امروز سی و سه سال است

که اسم تو روی من است

..... 

امروز سی و سه سال است 

 که یک غرور دلتنگ

لم داده است

روی شناسنامه ام

دست پدرم درد نکند

که اسم تو را روی من گذاشت

 ولی

چقدرسخت است

وقتی این مهدی هست

 و آن مهدی نیست...

یعنی

می شود

یک روز

هم این مهدی باشد

و هم آن مهدی ؟!

..........

پی نوشت 1:

جدیدترین شعر ناقابلم رو که هدیه به امام زمان (عج) شده تو وبلاگ شب شعرم بخونید...مطلع شعر : دارم از شهر می زنم بیرون .....مثل دیوانه های زنجیری ..www.shabesheer.parsiblog.com



مهدی صفی یاری ::: چهارشنبه 91/4/14::: ساعت 7:17 عصر نظرات دیگران: نظر