• وبلاگ : پري براي پريدن
  • يادداشت : تقديم به صاحب الزمان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام و خسته نباشيد خدمت جهادگران عرصه سايبر
    وبلاگ ارزشي-تحليلي عبرت به تازگي با مقاله اي تحليلي پيرامون تبعات فتنه 88 ذيل عنوان " در خدمت و خيانت فتنه گران" بروز شده است. در بخشي از اين مقاله چنين مي خوانيم:
    بايد مراقب بود امثال خاتمي و موسوي و کروبي روبناي فتنه اي هستند که قابل رصد و مشاهده است، جرياني که از ابتداي انقلاب تا کنون با چهره هاي مختلف خود را نمايان نموده است، عناصري که به وسط ميدان فرستاده شدند و از سوي ديگران مديريت شدند. اما بايد توجه داشت که زيربناي که وظيفه مهره سازي را يدک مي کشد متشکل از عناصر داخلي و خارجي است (بنيادهاي استراتژيک غربي و بدنه دانشگاهي-حوزوي آنان) که دست در دست هم به کين براي نابودي و براندازي نظام مردمي جمهوري اسلامي برخاسته اند، بايد تمرکز ويژه اي بر زيربناي فتنه داشت چراکه در صورت نابودي روبناي فتنه و وجود زيربنا، اين زيربنا روبناي جديدي توليد مي کند همان بلايي که از ابتداي انقلاب تا اکنون گريبان گير ماست.

    فتنه 88 لازمه و ضرورت مطالعه عميق تاريخ اسلام، انقلاب و تعميق مباحث نطريه سياسي اسلام را روشن نمود و اين که بايد همراه با آن معرفت ديني را گسترش داد چراکه ديندار بي بصيرت و سيستمدار بي دين هردو همچون زنگي مست تيغ به دست هستند که زمينه نابودي خود و جامعه پيرامونش را مهيا مي کند. مطمئنا فتنه هاي آينده پيچيده تر و عميق تر خواهد بود و دشمن راه رفته را دوباره طي نمي کند و بلاشک با روش ها و ترفندهاي نوين وارد ميدان نبرد خواهد شد و به ياد داشته باشيم خداوند تبارک و تعالي بر طبق قوانين ساري و جاري و سنت هاي لايتغير خويش در دنيا عمل مي کند و ياري ما منوط است به ياري دين خدا و خروج بي نقص ما از فتنه ها جز با پيشه نمودن تقواي الهي ناممکن مي نمايد چراکه:و من يتق اللّه يجعل له مخرجا.
    * نظرات شما روشن کننده راه ماست
    با تشکر از شما
    ميلاد منصوري
    عبرت
    http://ebrat.blogsky.com/1389/12/15/post-178/