• وبلاگ : پري براي پريدن
  • يادداشت : يه كم دارم كم مي آرم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام

    نمي دونم چرا به اين نتيجه رسيديد؟

    آدم که به اين زودي خسته نميشه؟

    شما فقط يه نگاه به آمار بازديدکنندگان وبلاگتون بياندازيد. حداقل روزي پانصد ششصد نفر اين صفحه را باز مي کنند و مطالبش را مي خوانند. اگه وبلاگ شما مفيد نبود نمي تونست تا اين حد پيشرفت کنه.

    حتما که نبايد ديگران پيام بگذارند. خود من يکي از افرادي هستم که هر وقت ميام نت وبلاگ شما را هم باز مي کنم تا مطالب جديدتون را بخونم. حتي اگه به روز هم نکرده باشيد بازم ميام به خاطر اينکه پست هاي قبلي تون را که تا حالا موفق به خوندنش نشده بودم بخونم. ( اميدوارم باز بعضي ها از حرفام برداشت سو ء نكنند. )

    شما حتي اگه بتونيد با نوشته هاتون فقط يک نفر را هم جذب اعتقادات ديني و اسلامي تون بکنيد ارزشش اونقدر هست که حداقل هفته اي يک بار وقتتون را براي نوشتن در وب بگذاريد.

    البته من احساس مي کنم فعاليت بيش از حد باعث خستگي شما شده. من هم يه مدت خيلي تو نت فعال شده بودم، اما يه هويي خسته شدم ولي کنار نکشيدم يه مدته که دارم استراحت مي کنم و به کارهاي ديگه ام ميرسم. ولي از وبلاگم هم غافل نشدم و هر وقت فرصت کنم بهش سر مي زنم.

    باور کنيد من يکي خودم اونقدر خسته شدم که اصلا دستم به نوشتن نميره و نمي تونم مثل سابق بنويسم ولي مطمئنم که اين حالت گذرا و کوتاهه و تا چند وقت ديگه دوباره همون شور و شوق گذشته را نسبت به نوشتن پيدا مي کنم.

    به همين دليل به عنوان خواهرتون از شما مي خواهم كه اگه الان خسته شديد و رغبتي براي نوشتن نداريد، چند روزي استراحت كنيد و دوباره بنويسيد.

    در چنين جاهايي كه خودتون بيشتر از من مي دونيد چقدر به نويسنده هاي ارزشي نياز داره؛ امثال شما بايد حضور داشته باشند.

    يه نگاه به پيام هايي كه براتون گذاشتند بياندازيد. همه ي اينها نماينده ي خواننده هاي ديگه هستند و دارند مي گويند از خواندن مطالب مفيد شما لذت مي برند و از اونها استفاده مي كنند.

    گاهي اوقات حتي خوندن يك بيت شعر مي تونه خيلي در روحيات خواننده تأثير گذار باشه.

    يادمه يك بار وبلاگ يكي از دوستان را باز كردم، مناجات بسيار زيبايي را روي وبلاگشون گذاشته بودند طوري كه وقتي شنيدم اشك از چشمانم جاري شد. به نظر شما همون يه لحظه ارزشش را نداشت؟! حتما كه نبايد بحث و سؤال و جواب مطرح بشه تا مفيد بودن مطلب را برسونه.

    من آدرس اون مناجات را از برادر بزرگوارم گرفتم و الان هم گذاشتم روي وبلاگم تا چند روزي دوستان ازش استفاده كنند. در پست جديدم حرف خاصي نزدم چون واقعا نمي تونم براي وبم بنويسم ( يعني مخم فعلا تعطيله ) ولي در قالب يك عكس، وبلاگم را به روز كردم و مناجات را گذاشتم تو وبلاگم تا سهمي در منقلب كردن حداقل يك نفر داشته باشم.

    برادرم! بنويسيد و صحنه را ترك نكنيد كه به وجودتان در اين فضا خيلي نيازه. خيلي بيشتر از اوني كه خودتون فكر مي كنيد.

    اينهايي كه گفتم تعريف و تمجيد الكي و ظاهري نيست، چون تا حدودي با روحياتتون آشنا هستم و مي دونم كه تعريف و تمجيد به هيچ وجه براي شما مهم نيست.

    حرفايي كه زدم واقعيتيه كه نميشه انكارش كرد و به وجود قلم شما در نت نيازه.

    موفق باشيد و پايدار.

    به خانمتون هم سلام من را برسانيد.